miercuri, 4 august 2010

Revederea- un motiv sa-ti amintesti ce-ai mai facut

Astazi m-am intalnit,intamplator, pe strada, cu un prieten. Nu-l mai vazusem de ceva vreme buna. Si acolo, in mijlocul trotuarului, ne-am apucat sa ne spunem ce-am mai facut cu slujba, cu dragostea, cu viata, cu speranta...
Am stat cam jumatate de ora si daca n-ar fi sunat telefonul sa-mi aminteasca faptul ca trebuie sa ajung undeva, cred ca as mai fi stat cu el mai mult, la o terasa, la o bere.
Concluzia a fost una singura si unanima: ne mai vedem noi, mai vorbim... !
Cine stie cand? Cine stie unde? Nici nu conteaza de altfel.
Important este ca ne vom revedea si atunci vom avea iar ce povesti despre mersul lucrurilor in universul fiecaruia.

2 comentarii:

  1. Da, asa se intampla..uneori vrem asa mult sa pastram legatura cu vechi prieteni, fosti colegi de scoala, de munca...si nu reusim...nu avem timp..nu stiu ce alt motiv...si atunci cand meandrele vietii ne pune din nou fata in fata cu o alta persoana de demult, mereu spunem "ne mai vedem, ne auzim, mai vorbim..." Totusi..acum se poate...cu putin efort..sa pastram legatura cu cineva drag...exista mail, msn, facebook, twitter, skype...blog..... Bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. eh si mess-ul asta... odata mi s-a reprosat ca n-am mai dat niciun semn...la care eu am raspuns: te vad online zilnic si asa stiu ca esti ok, ca ai ajuns la munca, ca esti asa sau asa dupa statusul tau...

    RăspundețiȘtergere