miercuri, 25 august 2010

Ajungi la capat si apoi mergi mai departe

In acest an mi-am propus sa fac 10 lucruri pentru prima oara. Iar, in 23 august, cand am jucat table cu tata, s-a incheiat lista.
Abia a doua zi mi-am dat seama ca mi-am indeplinit promisiunea facuta la inceputul anului.
Ma uit la calendar. E abia august. Mai vreau intamplari noi. Da, chiar... intamplari au fost cu toate.
S-a intamplat sa merg la un spectacol la Opera Nationala pentru prima oara in ianuarie 2010.
S-a intamplat sa merg la un meci de rugby pentru prima oara in martie 2010.
S-a intamplat ca in august sa joc table, sa ajung la Vama Veche si 2 Mai, sa calatoresc pe Transfagarasan...
Si totul a inceput cu Revelionul din Piata Constitutiei- Bucuresti, 2010.
N-ar fi frumos ca sa ni se intample cate ceva nou in fiecare an? Macar un eveniment.

Un comentariu: