sâmbătă, 14 august 2010

Mancarea... merita sa te surprinda

Daca tot am fost la malul marii, am zis sa inghit peste. Am mancat bors de peste- format dintr-o zeama cu legume fierte si hamsii. Apoi niste stavrizi prajiti cu mamaliga. Se rupeau capetele, se dadeau prin mujdei si via pe gat.
In Vama am mancat o foarte buna tochitura de peste. Nu erau oase, nu era nici piperata ci doar foarte buna. Mamaliga de data aceasta a fost cam fierbinte... iar ardeiul iute cam prea iute... dar combinatia a iesit ceva de neiutat.
Am incercat si un ghiveci, foarte bun si el. Avea niste hamsii prajite si niste stavrizi fierti. Insa acum s-a lasat cu scos capete si oase. Dar bun, per amsamblu.
A mai fost intr-o zi saramura de peste. Parca era hering, lung cat toata farfuria, cu un sos subtire langa el, sa nu stea pe uscat... si tot cu mamaliga langa el. Foarte delicios.
Nu i-am inteles insa pe amicii care isi lua friptura de porc, pulpe de pui, ciorba de vacuta... ce diferenta mai era intre o zi obisnuita si vacanta la malul marii?
Ah si desertul de neuitat a fost Dor de Vama. Asa, ca nume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu