joi, 22 iulie 2010

Vreau sa castig vara asta

...este o parafrazare dupa un text scris cu rosu pe o casa roz, de pe strada Lunga din Brasov, respectiv, "vreau sa iubesc vara asta".
De anul trecut am vazut mazgalitura- care se poate citi din autobuz- si am tot zis ca-i fac o poza dar n-am apucat. Oare a iubit pana la urma acel om? A fost iubit? A reusit sa-l auda Dumnezeu daca si-a strigat durerea pe casa altuia? Sincer, ma indoiesc ca proprietarul ar fi facut un asemenea gest.
Dar a fost durere, nu-i asa? O dureroasa dorinta nascuta dintr-o frustrare a varstei sau a anturajului.
Sau poate e doar un refren de care eu inca n-am auzit? Ar fi nostim sa fie asa... Pentru ca imi era draga explicatia unui suflet insingurat.
Ma duc sa joc la loto. La loz in plic. La promotii. La orice fleac. Vreau sa castig vara asta. Fie si macar doar... inca o sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu