sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Adio, toamna...!

E iara soare dar e rece rau si e ninsoare
Din gandul meu, din amintiri de alba floare
As vrea o clipa doar la bratul tau frunzar sa ma petrec
Veacul dintr-insul sa-mi doresc.

In dorul meu se nasc idile nepovestite
Si se ivesc aceleasi aprinse dorinte
Si se ascund in pledoarii de vremuri fara de oftat
Regretul iubirii fara glas.

Adio, toamna!
In trupul meu de-atata dor prea incercat
Acum e iarna
Adio, toamna!
Voi poposi de-acum de chin incatusat
In trista iarna

O, vis ales
Cliseu pervers
Al clipei drum
Ce greu e-acum!

Adio, toamna!
Cu sufletu-mi fantome negre am chemat
Acum e iarna.

Adio, toamna!
In trupul meu de-atata dor prea incercat
Acum e iarna
Adio, toamna!
Voi poposi de-acum de chin incatusat
In trista iarna.

O, vis ales
Cliseu pervers
Al clipei drum
Ce greu e-acum!

Adio, toamna!
Cu sufletu-mi fantome negre am chemat
Acum e iarna.

O, vis ales
Cliseu pervers
Al clipei drum
Ce greu e-acum!

Adio, toamna!
Cu sufletu-mi fantome negre am chemat
Acum e iarna.


~...~ parafrazare dupa celebra melodie Adio, doamna!~....~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu