miercuri, 31 august 2011

A murit vecina. Si?

Eu sunt omul caruia nu prea ii plac surprizele... ori, cand nu esti obisnuit cu anume ritual, atunci cand apar anumite manifestari, risti sa te sperii, asa, putin...
Pai, cum sa va zic... la cinci dimineata ies din casa- deh, ca tot omu` de schimbu` unu- si pe hol, chiar perpendicular pe usa mea, sunt lumanari si o oala... destul de macabra imaginea tinand cont de momentul in care am perceput-o.
A doua zi, adica azi, aceeasi imagine la care se adauga, nu stiu de unde, un zgomot de muzica...house. Fie..
Ma intorc de la munca - ca tot omu` care sta putin peste program- in jur de ora 18. Pe hol, masa intinsa, vecine povestind cum se face una sau alta... Buna ziua ingan si merg spre usa mea...ce este la parter, adica putin mai incolo de toata manifestarea in cauza. Pana sa ajung sa deschid mai apar un vecin din lift si spune, "Dumnezeu sa o ierte! Buna seara!" Hm, precis am primit o bila neagra ca am uitat sa zic si eu partea cu Sfantu`! Acu... ce trebuie sa fac? Eu sunt de putina vreme prin blocul asta... Sa ma bag in seama nu imi sta in caracter... De ce nu puteau sa faca aceasta pomana in casa raposatei- o doamna in varsta, cred ca peste 80 de ani?! Sincer... e firesc sa mori insa sa-i intristezi doar pe cei care te-au cunoscut, care te-au iubit...
Imaginea de lumanari cu coliva pe hol tulbura pe orice om care poate ca vrea sa se simta si el bine in ziua aia si nu sa se gandeasca la moarte.
Eu cum sa mai ies sa imi iau bere acum?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu