marți, 11 octombrie 2011

Secvente amuzante

Sunt momente cand imi vine sa rad de ceea ce aud prin autobuz insa reusesc sa ma abtin la a zambi larg...
O asemenea faza cu doi mosuleti. Stateau in spatele meu intr-un autobuz foarte aglomerat.
Iata un fragmente din dialogul lor:
"- Mai, eu am fata de terorist?
- Ai.
- Am, asa-i?
- Da.
- Mda, dar n-am dosar... "
"- Ia uite la astie pe motocicleta...numai baieti inalti...
- Da... "
"-Eh, dar eu am doua pensii...
- Lasa ca meriti, traiesti bine...
- Traiesc bine, asa-i...
- Ei, lasa ca nu traiesti mult..."

O alta faza, s-a intamplat chiar astazi... Se deschid usile, coboara lumea. La final, un om in jurul de 40 ani, coboara spunand : YES! cu atata placere de zici ca a castigat vreun concurs american. Dar repede o doamna ii raspunde urcand, bine ca iesi...

Intr-o alta zi, il rog pe tipul care statea la margine sa imi dea voie sa stau la geam. Atunci acesta se ridica si pleaca in spate. Na, poftim... daca stiam ca era asa de frustant deranjul...

Ah, si am auzit un telefon sunand cu melodia de la pinguinul, da, ala de se canta la nunta... Dar despre sonorii la telefon poate altadata...

...si incalecai pe-o treapta si v-am spus povestea toata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu