joi, 29 septembrie 2011

Amintiri de ziua mea

In aceasta luna m-am procopsit cu inca un an de viata. Am sarbatorit cum am apucat si cu cine. Si nu vreau sa uit ca...
- am dus prajituri (luate din supermarket, desigur) la serviciu si toti au fost bucurosi de ...ziua mea:)))
- am iesit seara in oras cu baietii si am baut
- a doua zi am baut din sticla primita cadou
- am primit cadouri de la haine la cosmetice, de la bautura la carti- mda, nu prea are legatura dar merge la citit:)- si banuti
- mi-au cantat colegii la multi ani:)niceeeee
- am jucat table cu tata, in sfarsit am invatat sa joc:)))

... si ca am scris acest post despre cum mi-am petrecut schimbarea la fata in buletin.

Cu aceasta ocazie, de aducere aminte, termin sticla de sampanie primita cadou.
... si maine de m-or durea capul la munca, am sa zambesc ...angellic.:)
La multi ani, mai, viata, mai!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu