joi, 8 septembrie 2011

Aventuri din autobuz

M-am hotarat sa va relatez cat de interesanta poate fi calatoria cu autobuzul. Asa ca, din cand in cand, am sa va scriu despre anumite personaje sau fapte intalnite in calatoriile cu mijloacele de transport in comun. V-am mai povestit eu cate ceva, dar pe viitor le voi strange pe toate sub acest titlu.
***

Imi aduc aminte acum de doua domnisoare, foarte finute. Stateau pe primele doua scaune dupa usa de la mijlocul autobuzului. Eu am prins loc chiar in spatele lor. Spre surprinderea mea nu auzeam ce vorbeau cele doua. Doar vedeam semne cu mainile si zambete. Sa nu intelegeti ca erau mute. Din contra. Vorbeau foarte mult, mai razbatea cate un cuvant rostit putin mai tare, dar in rest... stiau sa vorbeasca doar pentru ele. Pe la mijlocul drumului s-au urcat o gasca intreaga de suporteri veniti de la un meci de fotbal. Toti s-au uitat spre ele, iar ele usor au inceput sa se simta stanjenite. Cea din dreapta a coborat dupa doua statii, iar cum locul a ramas liber, s-a asezat un baiat dintre suporteri. M-am mirat de ce nu s-a asezat cel care era mai aproape de locul liber. De parca nu dorea sa o deranjeze pe domnisoara. Se stia cred transpirat.
Venise asadar langa ea un baiat frumos. Si amandoi si-au scos telefoanele si au inceput sa se joace sau sa asculte muzica.
As vrea sa cred ca la final au facut si schimb de numere de telefon. Cel putin, de ar fi fost intr-un film, asa s-ar incheia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu